بست کمربندی فروزش در یک نگاه
بست کمربندی فروزش

بست کمربندی فروزش در یک نگاه

شرکت فروزش اولین تولید کننده بست کمربندی در ایران است. این شرکت از سال ۱۳۹۷ عرضه و تولید عمده بست پلاستیکی با کیفیت عالی و مرغوب با برند فروزش را آغاز کرده است. مواد اولیه پلی آمید 6.6 آمریکایی بهترین نوع مواد اولیه میباشد. بر همین اساس شرکت تضمین 5 ساله برای تمامی محصولات خود را در نظر گرفته است.

از این رو بست کمربندی یک وسیله کاربردی است که برای بستن کابل ها، وصل کردن آنها به یکدیگر و حفظ نظم در محیط کار و منزل استفاده می شود. این وسیله معمولاً از یک قطعه پلاستیکی تشکیل شده است و با گذراندن کابل ها از داخل آن، آنها را به یکدیگر بسته و جلوی تنیدگی و خرابی آنها را می گیرد. بست کابل ها به دلیل سادگی و کاربردی بودن، در بسیاری از محیط های کاری و خانگی استفاده می شوند و به راحتی قابل دسترسی و تهیه هستند.

بست کمربندی

نمایش محصول و قیمت تمامی بست کمربندی فروزش

ضمن اینکه اکثر بست کمربندی از نواری پلاستیکی دندانه‌دار که در انتهای آن ضامن جمع‌کننده‌ای قرار دارد، تشکیل شده‌اند. هنگامی که نوک بست کمربندی از درون ضامن عبور می‌کند، ضامن مانع برگشت نوار می‌شود و حلقه فقط می‌تواند کوچکتر گردد. در این حالت چند کابل می‌توانند به یکدیگر اتصال یابند. به منظور افزایش مقاومت بست کمربندی در برابر نور ماوراء بنفش در فضاهای باز، پلاستیک بکار رفته حاوی حداقل ۲٪ کربن سیاه جهت محافظت از زنجیر پلیمری و افزایش طول عمر بست کمربندی می‌باشد

شما تا حالا از بست کمربندی فروزش استفاده کرده اید؟

لطفا در بخش نظرات، از نکات مثبت و منفی محصول بگویید تا ما با تقویت نکات مثبت و حذف نکات منفی در پیشبرد هدفمان که همانا تولید جنس با کیفیت میباشد موفق تر عمل کنیم.

ممنونم از همکاریتون

کانال تلگرام دیجی مایا

مشاهده اینستاگرام دیجی مایا