رویه های بازگرداندن محصولات
رویه های بازگرداندن محصولات

رویه های بازگرداندن محصولات

رضایت مشتریان همواره از الویت‏‌های دیجی‌مایا بوده هست و خواهد بود و دیجی‌مایا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

رویه های بازگرداندن محصولات

چون بار ارسالی برای شما مشتریان از طریق باربری مورد تایید شما ارسال میشود. پس هیچ گونه مسئولیتی از قبیل شکستگی روندگی و …… که در اثر حمل و نقل بوجود بیاید برعهده دیجی مایا نمیباشد.

اگر:

– اشکال و ایراد فنی باید حداکثر 7 روز پس از تحویل کالا به دیجی‌مایا اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به دیجی‌مایا بازگردانده شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

– اطلاعات هر محصول در وب‌سایت دیجی‌ مایا، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از آن کسب اطلاعات اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و دیجی­‌ مایا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین دیجی‌ مایا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

– در صورت ارسال کالا از دیجی مایا برای خریدار توسط باربری، لازم است مشتری در حضور کارمند باربری، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل‌گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

دیجی‌ مایا نسبت به بروز آسیب فیزیکی به مصرف کننده مانند صدمات فیزیکی ناشی از تصادف و یا آتش سوزی ناشی از دستگاه، مسئولیت و پاسخگویی ندارد.
همچنین مشتری با آگاهی از اینکه گارانتی در شرایط زیر باطل می‌شود، این محصولات را خریداری می‌کند:

– مشکلات و آسیب های ایجاد شده ناشی از مراقبت نامناسب، استفاده ناصحیح و سواستفاده از دستگاه و یا عملیات دستگاه برخلاف دستورالعمل های مندرجه در دفترچه راهنمای مشتری
– تعمیرات صورت گرفته توسط شخص یا شرکتی به جز شرکت گارانتی کننده
– تغییرات و یا دستکاری صورت گرفته در هر بخشی از دستگاه اعم از الکتریکی یا فیزیکی
– آسیب های وارده ناشی شده از برخورد با جسم سخت، مایعات، شن و خاک و …

شرایط گارانتی محصولات خریداری شده از دیجی‌مایا

انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
گارانتی محدود به برطرف کردن اشکالات میباشد.
صاحب قطعه یا نماینده او اعم از کارپرداز یا پیک موتوری و غیره در هنگام تحویل‌گرفتن قطعه موظف به تست ظاهری و دقت در موارد ابطال گارانتی می باشند. در غیر این صورت پس از تحویل هیچ گونه مسئولیتی در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نمی‌باشد.
بسته‌بندی صحیح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده می‌باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته‌بندی نا صحیح بعهده فرستنده می‌باشد.
موارد ابطال گارانتی

ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار، تغییر در قطعات، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین عمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه، استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی‌باشد.
صدماتی همچون شکستگی و یا اثرات هرگونه ضربه برروی کالا که هنگام انتقال توسط پست، پیک، شرکت های حمل و نقل و …. پدید آید حتی اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد ساخت.
آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی وسیله، مواد بکار رفته در آن و شرایط تولید، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی شامل گارانتی می‌باشد.

تشخیص درست عیوب کالا برعهده ی کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش دیجی‌مایا است.
بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی، صرفا به عهده کارشناس این دفتر است.
اشکالات ظاهری دستگاه از جمله خط و خش، شکستگی و تغییر رنگ بدنه در زمان تحویل با هماهنگی مشتری ثبت می‌شود.

در گارانتی دیجی‌مایا، چنانچه دستگاه خسارت دیده قابل تعمیر باشد تعمیر میشود.

ضمانت‌نامه شما در شرایط زیر از درجه اعتبار ساقط است:

۱. هرگونه استفاده، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس، تعمیر با تغییر توسط افراد غیر مجاز
۳. خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی و باتری غیر اصل و تأیید نشده از سوی شرکت

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
شماره تماس:02166170661 و 02166170641
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی‌مایا جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

استان تهران – شهر تهران – صندوق پستی: 1145714748

تلفن تماس: 02166170641 و 02166170661

– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش دیجی‌مایا است.

کانال دیجی مایا در بله