برق سارو در یک نگاه
برق سارو

برق سارو در یک نگاه

گروه کارخانجات سیم و کابل مازندران و برق سارو  بنابر نیاز این صنعت در قالب یک مجموعه مستقـل و فعـال در زمینه تولید انـواع سیم و کابل برق، مخابرات و انواع تجهیزات جانبی صنعت برق ( جعبه فیوز ، چراغ های دیواری و سقفی و…..)  در سال 1380 شمسی در استان مازندران شهر آمل تأسیس گردید.

اهداف گروه کارخانجات سیم و کابل مازندران و برق سارو تأمین نیاز مربوط به صنعت برق و مخابرات برای شرکت های دولتی و خصوصی، صنایع و مشتریان در سطوح کل کشور میباشد.

همچنین در بخش بازرگانی خارجی توسعه و ارائه محصولات خود در اقصی نقاط جهان میباشد. این مجموعه یکی از بزرگترین شرکت هـای استان مازندران می باشد که به امر تـولید و فروش محصولات خود در بـازارهای داخلی و خارجی اشتغال داشته و دارای تنوع محصولات (عمومی و تخصصی ) صنایع برق و مخابرات می باشد.

تلاش جهت گسترش حضور در بازار از طریق ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت آنـان از اهداف اصلی این مجموعه بوده.

در همین راستا  موفق به کسب گواهی نامه ها و افتخاراتی شده است.

تولید کننده برتر در سال 1386. تأیید صلاحیت آزمایشگـاه همکار کشوری، مجوز برق منطقه ای شبکه های توزیع برق، صلاحیت از شرکت توانیر و پژوهشگاه نیرو و اخذ گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت شده.

همچنین بعنوان صادر کننده نمونه استان مازندران در سال های 1392 و 1389 نیز می باشد.

این مجموعه مفتخر است که اعلام نماید، آمادگی لازم جهت رفع کلیه نیاز شرکت های دولتی و خصوصی، پروژه های در حال ساخت، صنایع مرتبط  و تخصصی در جهت تأمین کالای درخواستی آن ها با استفاده از دانش فنی متخصصان و کارشناسان خود در اسـرع وقت را داشته و امید است که بتواند گام بلندی در جهت رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و حمایت از تولید داخلی را بر دارد.

نمایش محصول و قیمت تمامی محصولات سارو

کانال تلگرام دیجی مایا

مشاهده لیست قیمت

نظرات (6)

hdfilmcehennemi

چه سایت خوبی

ممنونم

hdfilmcehennemi

موفق باشید

hdfilmcehennemi

همه چی عالی